20 april 2009

Hörde ett ihållande bzzzzzz och lyckades fånga den här i sökaren 2 ggr

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Vilken mysig lite koja den har skaffat där =)
Tack för mysiga vårbilder, hjälper upp måndagsångesten.

mockapocka sa...

Underbart ljud *föreställer mig*. Går du alltid omkring med kameran i handen (bokstavligt talat)??!

cat sa...

Jag tar med mig kameran när jag ger mig ut på mina fotorundor. Jag har den sällan med mig när det inträffar något man skulle vilja fånga på bild.

AnnaKK sa...

Hejsan!

Tack för kommentaren i min blogg. :-)

Ja, det är inte så lätt att fånga humlorna på bild just nu - tycker de är rätt oroliga i sinnet och bara flyger rundor för tillfället!? Har inte riktigt ro att slå sej ner några längre stunder på nån blomma så man hinner med ordentligt med kameran. Blir nog bättre med den saken lite längre fram!? :-)

cat sa...

Ja de små rackarna far omkring som skållade troll och precis när kameran har fokuserat på dem, så drar de iväg.