24 februari 2010

Winter

6 kommentarer:

BP sa...

Vinter... trodde det var ett månlandskap;-)
Jättefin bild... trots att jag nästan spyr vid åsynen av den vita massan;-)

cat sa...

Här vräker snön ner igen och jag funderar på att boka enkelrum på psykakuten ;)

Filifjonkan 1 sa...

Hej igen åh himmelens spegel är skärdgårdsisen vacker och det knäpper i den och spjongar,,,du förstår vad jag menar va fniss.. låt bli psykakuten kolla in nu så får du lite lindring hos mig har just fixat till en sak 2 ord jag vill och sen så är det lugnt

Pennelina sa...

Efter några dagar med superflott väder är snön tillbaka igen, men den här gången följde det med varmare temperatur också...

Dina bilder är så vackra... du har verkligen öga för detta!

Kram :-)

Unknown sa...

This is nice... cold....

Kirigalpoththa sa...

I can feel the cold weather by looking at your picture! Very nice!