20 oktober 2010

Kind of how I feel today


9 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat,,men ajaj har du blivit förkyld då tro?? Eller har du käkat taggtråd på morgonmackan bara fniss... Ja ibland så vissa dagar liksom men de tar slut de med Bilderna är så fina

Pennelina sa...

Uff då, ser inte bra ut! Hoppas det går över fort :-D

Kramar från mig <3

cat sa...

Vaknade i natt och kunde inte somna om, så mitt humör är inte det bästa :(

nillas liv på pinnen sa...

Kind of inte så nice, alltså?

Monica sa...

Hoppas man klarar sej denna gång har inte hämtat mej fullt ut efter den jag hade i våras;-(
Krya på dej,fina bilder.

Nina sa...

Taggarna utåt?! Så tolkade jag det i alla fall, så kände jag i morse kan jag säga. Maken sa idag efter vi kommit hem från jobbet båda två att det var kul att se mig på morgonen (jag brukar stiga upp senare än honom) på sätt och vis... Jag har inte världens bästa morgonhumör... :-)
Men väldigt fina bilder! Älskar den blå färgen!

cat sa...

Taggarna utåt var alldeles rätt tolkning.

BP sa...

Aj då, antingen har du käkat taggtråd... nej, nu såg jag ditt svar i kommentarsfältet. Då lär du nog sova ovaggad inatt;-)

Snowcatcher sa...

Fenced in and blue? I hope whatever has you down improves and you feel happier soon...