19 september 2011

Fåglar vid vatten




5 kommentarer:

BP sa...

Här ser jag att solen fortfarande skiner, vilket den inte gör här. Hade det varit fåglar här i Vasastan så hade du kunnat åstadkomma snarlika bilder i pölarna... nej, de hade inte alls blivit lika fina;-)
Ettan är min favo här:-)

Monica sa...

Haha den första såg lite tilltuffsad ut, härliga bilder jag har aldrig lyckats med att fota fåglar;-(
Ja just det det skulle klarna upp nere hos er, här står regnet som spön i backen och hundarna ser dränkta ut när man varit ut med dom.
Ha en bra dag;-))))

Pennelina sa...

Så flott!

Igår såg jag en skata som tog ett rejält bad i en vattenpöl. Synd att jag inte var beredd med en kamera ;-)

Kramar <3<3<3

4U2 sa...

Såg en liten fågel njuta av vattnet i en vattenpöl, den badade länge och väl :)
Fina bilder!

Snowcatcher sa...

I like the "taking a bath" photo! But all are good; all show the birds in their environment.