26 april 2012

Arkivbilderna frodas


4 kommentarer:

BP sa...

Dom f¨år gärna frodas för min del! Inte bara att bilden är fin med kvusten, men blå himmel är just nu det viktigaste för att få liv i mig. Grått och regn börjar ta på mina krafter om man säger så. Å kreativiteten vill jag inte ens prata om...

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat.
Jaha det regnade hos dig idag sa du välkommen i klubben då sa jag fniss...regnar är dessutom bara förnamnet
skulle vilja påstå rena rama störtfloden. Någon har öppnat himlens alla kranar för fullt dag 3 det regnar här nu men skulle visst lugna sig framåt dagen sa de. Den här bilden är jättefin är det en "rönnsumak" ser ut som det nästan men den avbildar sig så skarpt mot himlen tänk om den kunde se ut så i stället nu hos både dig och mig,

Monica sa...

Samma här, tur jag har Argos
Fin vårig bild;-))

Snowcatcher sa...

Looks like an alien hand reaching down from space!!!