3 maj 2012

En blåögd ponny


Jag har aldrig förut sett en blåögd häst.

4 kommentarer:

BP sa...

Inte jag heller. Men det är väl en albino eller... H*n ser riktigt fin ut tycker jag.
Vilken ögonfärg brukar häster och ponnyn ha? Har aldrig tänkt på ögonfärg faktiskt. Gud så mycket man börjar fundera över när man följer "vissa" bloggar. Riktigt kul att anstränga dom två små grå däruppe;-)

Monica o Jacob sa...

Måste ju vara fantastiskt
läckert;-)
Ha en skön dag;-)

Filifjonkan 1 sa...

oj så vit och så ren den ser ut blåögd inte illa kan det vara en albinohäst vet inte om hästar kan vara det älgar kan ju så ja kanske !Fin är den.

Pennelina sa...

Min första häst på ridskolan som jag blev skötare till var en halvalbino med blå ögon. Han var ett hopplöst russ som väldigt få ville ha med att göra, men jag älskade honom...

Kramar <3<3<3