6 december 2013

Promenaden ledde fram till det här - här stannade jag inte länge



4 kommentarer:

BP sa...

Hahaha:-) Jag hade nog också gett mig av ganska fort. Undrar om det har med åldern att göra;-)
Ha en skön helg utan storm nu!

ulla laiho sa...

Inte alls kul att handla när det är så där trångt. Jag skulle nog bara ha passerat förbi. Har säkert med åldern att göra som BP säger.

Här har regnet precis övergått till snöblandat regn. Hoppas alla klarar sig helskinnade från stormen.

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat. Ojoj.Inte roligt stå som en sardin i en sardinburk när man skall handla. Kanske fanns det andra butiker med lite mindre trängsel i. Ja andra advent står för dörren så det är dags att handla hem julgrejorna lite i taget nu. Trevlig helg på dig sen då.

Monicas sa...

NEJ NEJ där skulle jag få krupp om jag var, handlar när andra sover det passar oss bra;-)
Ha det bra