9 januari 2014

Förtöjningsmöjligheter




5 kommentarer:

BP sa...

Vilka läckra bilder. Å då jag gillar rost så är såklart tvåan min favo:-)

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat god fortsättning på nya året. ja läckra bilder det var rejäla förtöjningsgrejor du hittat. Fina bilder

Monica o Jacob sa...

Bäst gillar jag den rostiga ringen fick upp ögonen för rost i och med att man började göra fotoutmaningar;-)
Ha en bra dag

ulla laiho sa...

Sådana där stockar finns strax utanför båtbryggorna på landet. Fiskmåsar och andra fåglar brukar sitta på dem. Har alltid undrat vad de står där för - verkar mest vara i vägen. Nu fick jag lära mig något nytt. Men hur kommer man i land - simmar? Min man har en båt men jag totalvägrar följa med ut.

Snygga bilder!!!

Anki sa...

Fina bilder... tänk så mycket kul saker det finns att fota! Gillar också rostiga saker :)