25 september 2015

Porträtt















3 kommentarer:

Anki sa...

Åh så många fina hundporträtt! Jag gillar egentligen inte nakenhundar så mycket, men du lyckades verkligen få en bra bild på en.
Om jag ska välja en hund för mig, så får det bli lagotton... fin bild på en ras jag skulle kunna tänka mig :)
Önskar dig en fin helg!

BP sa...

Som vanligt - vilken suverän veckoavslutning! Älskade det här veckotemat! Där kunde jag verkligen "tänka till" om du förstår vad jag menar;-) Så i det här fallet:
Ettan - bara en mor kan väl älska den gräsliga jycken.

Den där vita saken är ju som Marley. Visst hette boken så. Du borde veta;-)

Sedan har vi en Lassie också.

Å den där bruna krulliga saken är ju sååååå söt:-)

Rottisen er ju harmlös ut, men jag skulle inte vilja komma i närheten av den käften kan jag säga.

Ögonen på Siberian Huskies tycker jag är fruktansvärt skrämmande. Dessutom tycker jag synd om dessa hundar i stadsmiljö. Nästan djurplågeri.

Å Cocker Spaniels kan man ju inte annat att tycka om.

Å schäfrar är jag också riktigt rädd för, även om Monicas Argos fick mig temporärt på andra tankar.

Ett av dina bästa veckoteman Cat:-)

Ha en fin och solig helg. Ser fram emot vad du hittar på nästa vecka!

Monica sa...

En schäfer vilken lycka:-)