4 oktober 2016

Hästar jag inte alls känner

Har hört hennes namn, men glömt det.

Arpis


7 kommentarer:

Monica sa...

Men du skulle inte ha något emot att göra det
förstår jag, bild ett blir favorit;-)
Ha en bra dag

znogge sa...

Härliga bilder på dessa ståtliga djur!

Anki sa...

Dessa fantastiska djur - kan man annat än älska dem?!
Favoriten här blir nog den sista ... eller den första - visst är det samma häst?

cat sa...

Ja det är samma sto :-)

BP sa...

Hur många hästar finns det på din ridskola? Kul att du bekantar dig med dom. Bra bloggfoder, eller hur:-) Bild 1 är min favo, då jag tycker att hon verkar vara långt bort i tankarna...

Anonym sa...

Åh, käraste Arpis<3 Var medryttare till honom ett år innan han såldes. Världens bästa häst! Hur har han det nu, vet du det? Kram Sahra

cat sa...

Hej Sahra, vad jag vet så har Arpis det bra. Han har en väldigt omtänksam ägare.