31 oktober 2016

Temat: drömskt eller knasigt



5 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Kul idé! Men hur har du fått till det här, då?
Sista bilden med en liten "påskhare" i?
Söt!

bella sa...

hihihi…. det var riktigt kul!
jag undrar också som gerd ovan, hur gör man?

BP sa...

Hahaha! En ny fotokonstnär är född! Vilken suverän friläggning på haren! När jag ser ditt verk kommer jag på att jag snart också har två friläggningar att göra - ett personligt julkort med makens och mig "inlagda" någonstans. Å jag hoppas att makens krulliga hår inte ställer till det för mycket;-)

Matilda sa...

Åh helt fantastiskt!! Mer såndant här!

Nu såg jag det lilla avslöjandet, tänkte inte på att läsa kommentarerna i ett annat inlägg för att hitta svaren på fotomysteriet :D

Anki sa...

Kom precis att tänka på en flygande matta ... haren far iväg ut i vida världen på en flygande matta :)
Snyggt jabbat! Nu känner jag mig inspirerad att "photoshoppa" lite!