27 oktober 2016

Hmmm



5 kommentarer:

Monica sa...

Hade jag inte vetat att jag är inne hos
dej hade jag trott jag hamnat hos Beate
och ett av hennes fantasifulla alster
när jag ser ettan;-)
Fina bilder, ha det bra

BP sa...

Hahaha! Skrattar inte bara när jag ser ettan utan också när jag läser Monicas kommentar. För jag håller med henne:-))))))

Nu är bara frågan vad ettan är för nå't...

Det jag spontant ser lämpar sig inte för tryck, men utöver det ser jag minst en kyckling, ett gipsat ben, några blommor, en mus, en fjäril samt en vit knapp eller ett vitt öga.

Materialet - en plastpåse kanske;-)

Anki sa...

Haha ... kul med både Monicas och BP:s kommentarer :) Oj vad jag funderat över den första bilden! Vänder och vrider på huvudet för att se den ur olika vinklar :)
En groda, en fisk som är på väg att sluka en mindre fisk, ett brutet ben, en stor fot...
Spännande och fantasieggande!

Geddfish ♥ sa...

Haha, jag var här först, igår. Men fattade ingenting, så jag kommenterade inte.
Så kan det vara ;)

Matilda sa...

Gillar ettan skarpt! Kanske just för att jag inte vet vad det egentligen föreställer. Har gissat på en djurkropp, ett tuggummi, en punkterad ballong... Kommer det ett svar? ;)