19 augusti 2010

Sunrise above the clouds

10 kommentarer:

BP sa...

Å så härligt att se din soluppgång!!! Undrar var någonstans på 10 000 meters höjd du tog bilden...

nillas liv på pinnen sa...

Najs!

Snowcatcher sa...

That's the kind of view I never get tired of. Gorgeous!

Matilda sa...

Mysigt!
Har dock för mig att det är förbjudet att fotografera inne i flygplanet. Fast, i så fall har jag också gjort mig skyldig till brott en eller två gånger...

Hoppas du hade en kanonresa!

Pennelina sa...

Urläckert!
Längesedan jag flög, men saknar det inte! Trivs bäst "under min korkek" jag ;-)

Kramar från mig!

Monica sa...

Vilket läckert foto,tyvärr är ju att flyga inte någon av mina favoritsysselsättningar;-)
Ha en skön fredag;-)

NatureFootstep sa...

har du varit ute och flugit? Jag gillar fönsterplats så man kan plåta. Det här var snyggt, tror nog du njöt. :)

Unknown sa...

Beautiful!!!

Have a nice weekend, Ev

cat sa...

Hi the picture is taken over the Atlantic ocean somewhere west of Iceland.

Matilda man får fotografera på plan men inte under start och landning.

Pennelina, jag avskyr också att flyga egentligen, men min önskan att se New York var starkare än min motvilja mot att flyga.

EG CameraGirl sa...

Really, really nice!