5 juli 2011

Smånallar och en kram

Jag har fått ta emot en kram ifrån NinaX, det tackar jag så mycket för.

Med denna följer två utmaningar: Krama den första person du träffar efter att du har läst det här.

Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och sätt ut på bloggen…
Jag är bra på att…Se nedanför nallarna.



Jag är bra på att...
1. Köra bil.
2. Läsa böcker.
3. Ganska bra på att fota.
4. Vara i god tid.
5. Skjuta upp trista måsten. ;)
6. Engelska.
7. Lyssna på mina vänner.
8. Underhålla mina arbetskamrater (om jag är på humör).
9. Småhandla. ;)
10. Fika.

Kramen skickar jag vidare till den som känner sig träffad :)

3 kommentarer:

BP sa...

Du är duktig på det mesta med andra ord - ungefär som jag då;-) (Vi är faktiskt ganska lika här... Kul att Nina gav oss en "hug", tycker vi är värda den, eller hur:-))) Ska lägga upp min ikväll.
Å nallerna är ju sååå söta!!!

Monica sa...

Vilka sötingar nästan så man vill krama dom;-))))
Fyran och sjuan är jag nog bra på skulle mina vänner säga i alla fall.
Gråa hår är lite svårt att hitta bland allt blont ruffs här men dom finns nog;-)))
Helt rätt om Hirkum Pirkum
Ha en skön dag;-))))

Pennelina sa...

Så glad jag blev då hon sände den vidare till dig. Du fick den nästan av mig, men så kände jag att Nina troligen behövde den mer just då :-D

Kramar från mig <3<3<3