15 augusti 2011

Idag är det klass 1 varning, så jag lever på minnen från helgen




5 kommentarer:

Monica sa...

Härliga sensommarbilder;-)))
Ja jag såg på nyheterna att man behöver grodmansutrustning om man ska vara ute där nere i dag. Ni kan ju inte som jag klaga på en torr sommar.
Ha en bra dag med förhoppningsvis torra fötter;-))))))

BP sa...

Smart!!! Dom bilderna kan man ju njuta av hur mycket som helst, om klass 1 varningen fortsätter även imorgon, så ser jag redan nu fram emot fler helgbilder:-)

4U2 sa...

Klart det skulle jag med göra, finfina bilder! :)

Pennelina sa...

Här har vi också regn, men ag tror vi klarar oss från det värsta.

Härliga bilder!

Kramar <3<3<3

LissenTo sa...

Vilket fint fiskeläge, mysigt.

Tack för ditt tips om osten, uppskattas verkligen.

Ha en bra dag. // Lissen