23 september 2011

Innan trängseln


Det här är anledningen till mitt sena inlägg igår :)

6 kommentarer:

Monica sa...

Det ser ju riktigt mysigt ut innan stormen;-)))
Ha en skön fredag;-))))

BP sa...

Åh vad jag är avundsjuk på dig, att du fick gå på bokmässan. Har aldrig varit där, konstigt nog. Mitt företag är också representerat där å vi fick titta på en urdålig live inspelning på en avtäckning här i Stockholm. Suck!!! Men tack för före och efter stormen bilderna:-)

Pennelina sa...

Där skulle man få vara - innan trängseln! Älskar böcker men skyr folksamlingar :-D

Kramar <3<3<3

cat sa...

Skyr också folksamlingar, så när det blev too much gick jag.

BP hade jag vetat att ditt företag var där skulle jag gått och skickat en hälsning till dig.

4U2 sa...

En vacker (eller regnig) dag skall jag också dit, en dag! ;)

nillas liv på pinnen sa...

Hur blir man 'branschfolk' så att man kan få strosa omkring där när det nästan är tomt?