22 januari 2012

Idag blir det redigerade hästbilder





3 kommentarer:

Monica sa...

Vilka härliga krabater;-)))
Det är alltid blogspot som krånglar, hos dej och Beate kommer jag in än så länge och det är ju huvudsaken;-)
Googel litar jag inte på alls,går att jämföra med politiker och fejan Haha
Kramen

BP sa...

Du brinner verkligen för hästar, det syns! Å de verkar gilla dig skarpt och har ingenting emot att stå modell för dig. Ettan är min favo, h*n har nå't visst i blicken:-)

Såg Monicas kommentar. Tror att du och jag har hållit oss till den gamla versionen av blogspot, vilket jag tänker fortsätta med till alla buggar är borta. Har också haft svårt att komma in hos vissa. Å visst är det huvudsaken att man kommer in på sina favon:-)

Pennelina sa...

Helt underbara bilder i de tre senaste inläggen!

Ser nu att jag är såååå glad för snön, så jag slipper leran i hagarna :-D

Kramar <3<3<3