21 februari 2012

Ett helgnöje


7 kommentarer:

cat sa...

Jag har löst problemet med ordkontroll!

Filifjonkan 1 sa...

Morrn åhh kaffe och kladdkaka mumsigt,,, en typisk mysstund ser jag

Monica sa...

Gottigott ska ta en kopp kaffe efter att ha sprungit omkring i Täby centrum, ingen höjdare kan jag tala om.
Härligt att du löst det, fattar inte varför det ska vara så krångligt;-(
Ha det bra;-)

BP sa...

Det helgnöjet känner jag igen. Faktiskt varje helg blir det en resa till det enda caféet i Täby värt namnet. Har t o m bloggat om det.

Grattis att du fixade bort ordverifieringen. Jag kör vidare med det gamla gränssnittet, då jag tycker att det är mycket bättre. Å om man är intresserad av statistik, vilket jag iofs inte är, så tycker jag även där att det gamla är bättre - åtminstone för min IQ.

Pennelina sa...

Mmmm...mumsigt!

Kramar <3<3<3<3

4U2 sa...

Ser gott ut men tur jag är mätt efter semlan! :)
Vad bra att du löst ordkontrollen!

LissenTo sa...

ett härligt nöje att gå på cafe eller fika hemma. Ha det lite gott i tillvaron.