26 oktober 2012

Himmelskt


Se mer himmelskt hos Petunia

9 kommentarer:

Annemor sa...

Hmm.
Tror jeg må ta en tur senere. Av en eller annen grunn kom ikke bildet opp, hos meg.
Ha en deilig dag :-) Likevel og jeg tror nok det er vakker, fotoet.
Mormor

Monica sa...

Riktigt snyggt, bild ett med den härliga blå färgen i överkant blir min favorit;-)
Ha en skön fredag;-)

Maria sa...

Åhh vilka fantastiskt fina och härliga bilder!
Njuter när jag tittar på dem.
Ha en bra dag & Trevlig helg!

NatureFootstep sa...

lol, jag satt och kollade din fina nya blogglayout så jag nästan glömde jag skulle kommentera på inlägget. :)
En vacker himmel, men din header är snyggare. :)

Anonym sa...

Häftigt ljus det blir där bakom molnen. Gillar att lite skog sticker upp och ger lite mer liv i det vackra :0)

Snowcatcher sa...

Radiant! Such beautiful hues!

Irene sa...

Så vakker himmel ... skyenes form og farge er himmelsk!

Birthe sa...

Vidunderlig fin himmel!

Olga T sa...

Wow! Vilken himmel du fått uppleva!