22 oktober 2013

Dead and alive



4 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat.
Nu så är jag igång igen lite smått.
Roligt att du fanns kvar på din plats med dina fina bilder ja detta är verkligen motsatser men de är vackra båda två fast på olika vis jag har också blommor på bloggen idag för det är så grått idag med och det regnar så mycket Hoppas du har det lite bättre än regn!

BP sa...

Jag tar den döda, som är en av dina allra bästa bilder ever. Ja, jag vet att jag har sagt det förut;-)
Å visst har du ändrat bollen i den header - skitsnyggt:-)

Monica sa...

Den glatt gula överlevaren blir min favorit;-)
Ha en bra dag;-)

Anki sa...

Maskrosor tillhör mina favoriter... både levande och döda... eller döda är väl kanske fel ord - de är ju fyllda med frön till en ny generation :)
Ja, jag vet - de är ogräs, men jag gillar dem ändå!