10 mars 2014

Veckotemat är: hårt redigerade hästbilder

MrCzero

Parad

5 kommentarer:

BP sa...

Öhhhhhh, eeerrrmhhhhhh. Ja vad ska jag säga här förutom Mr Czero är så hårt redigerad att han ser ut som en träskulptur. Utgår ifrån att det var meningen eller;-)

cat sa...

Jepp det är meningen att vissa inte ska se ut som foton alls :-)

Monica sa...

Hästar kan det aldrig bli för mycket av, snygga bilder utan färg;-)

Anki sa...

Hm... hästar är alltid hästar och ibland är det lite häftigt med hårt redigerade foton :)
Nu ska jag gå vidare till dagens bilder...

ulla laiho sa...

Är det något jag har respekt för är det hästar. Så där nära går jag inte. När jag ser dina bilder kommer jag att tänka på en fotograf i Nynäshamn, som också tagit hästbilder:

http://www.fotojohan.se/blogg/haestportraett

Inspirerande med de olika lampljusbilderna!