16 januari 2015

Båttur på sjön en januarilördag






3 kommentarer:

Monica sa...

Tur det inte var höga vågor.
Undrar om Beate drunknat i Sangria;-)
Ha en skön helg

Anki sa...

Fina bilder och läckert blått vatten... men det ser kallt ut :)
Trevlig helg!

BP sa...

WOW - nästan om i Spanien alltså, fast bara nästan. Många båtar och regattor utanför vårt hus - fast de som satt i båtarna var lite mera lättklädda - nå't jag inte förstår då det var svinkallt i luften (14 grader i Benidorm känns ungefär som tre plusgrader här kan jag säga...)

Å Monica har då helt fel. Har inte druckit Sangria alls = har alltså inte drunknat i den heller. Alldeles för sött och sliskigt för min del. Men många glas spanskt vin har det blivit = helt normalt med tanke på priserna där. Jag menar vem tackar nej till en vinare av bra kvalitet för en tia, inte jag iaf;-)