24 augusti 2015

Tema: sommarkväll

Sommarkväll i stan



5 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Bilder i min smak.
Jag älskar båtar och vatten.
Rogivande.
Ha en fin måndag, kram!

Monica sa...

Ja visst är det mysigt, men här börjar
det bli snustorrt igen och det gröna
kommer att vissna ner om vi inte får lite regn.

görel sa...

verkligen en härlig sommarbild. det är nåt visst med gamla segelskutor. vilket lustigt legotorn i bakgrunden. det finns ett liknande i göteborg, som jag alltid undrat över vad det är i. måste googla det, kom jag på nu.

BP sa...

Vilka helt underbara bilder. Är totalt såld på den första bilden. Den innehåller precis allt! Å Gothia Towers i bakgrunden - ja, en helt suverän komposition helt enkelt!

Anki sa...

Fantastiska bilder! Vilket ljus! Många år sedan jag var i Göteborg... nu blev jag riktigt sugen på att åka dit igen :)