22 september 2015

Små till medelstora hundar







5 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Så många roliga hundraser det finns! Jag är inte så bra på att känna igen. Tycker några liknar hästar, hihi.
Gillar bulldogen!
Ha en bra dag ♥

Monica sa...

Mina Schäfrar har varit vänner med
Kinesiska Nakenhundar och en Bullterrier.
Hoppas du törs foto dom stora HIHI

BP sa...

Måste säga att jag är otroligt impad. Så många hundraser det finns och du verkar har nosat upp ett stort antal. Otroligt faktiskt. Du måste ha spenderat månader med kameran i näven och letat hundar.

Å vilken gillar jag då. Helt klart ettan på grund av blicken. Mopsen är också söt, men ful. Trean - usch! Fyran är nog "mest hund". Nakenhunden - yuck! Å den sista är väl en kusin till mopsen antar jag.

Stor eloge för denna samling. Å det är ändå bara tisdag:-)

elisa sa...

Nu är du inne på ett av mina favoritämnen - hunden, människans bästa vän - tillgiven och kärleksfull utan att kräva något tillbaka. Jag älskar verkligen hundar och dina bilder.

Ulla
http://minnatur.blogspot.se/

Anki sa...

Fina bilder... här skulle jag nog välja fransosen eller bullterriern :)