11 december 2015

Avslutar med en fråga





4 kommentarer:

BP sa...

Nu har jag lärt mig något nytt igenhär hos dig. Som fotbollsnörd kunde jag ju inte låta bli att googla "Kanske som Zlatan", en bok som jag inte ens visste att den fanns.

Hade iofs inte hört talas om dom andra böckerna heller. Förstår varför, då det är ungdomsböcker.

Vilken toppen idé av dig att fota bokomslag. Det får du göra om helt enkelt:-)

Anki sa...

Boken "Kanske som Zlatan" såg jag i veckan när jag beställde julklappar på Adlibris... kan nog vara spännande för en fotbollstokig tonåring :)
Säger som BP - kanonbra med bokomslag... ser gärna fler :)
Önskar dig en fin helg!

Monica sa...

Där världen slutar ja varför
inte bosätta sej där:-)
Ha en skön helg

Matilda sa...

Jag gillar ordningen på titlarna - Tänker mig dem som en serie i en post-Zlatan värld där det i del 1 dyker upp en ny hjälte som kanske är som Zlatan. I del två har civilisationen gått under då det visade sig att den nye hjälten inte alls var som Zlatan. Del 3 är i post-post-zlatan-världen där några människor finner en gyllene ruinstad (kanske en fotbollsarena?). Och i sista delen ställs frågan varför civilisationen gick under.