18 mars 2016

Many birds














6 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Oj, vilken fin fågelfotograf du är! Det är inte det lättaste att fånga dem på bild.
Jag njuter av allihop, alla "raser".
Ha en fin fredag ♥

Monica sa...

Alla är dom fina men skator gillar jag
inte, ena riktiga elakingar.
Stures problem är värre än jag anat och är
dessutom kroniska fick jag veta efter hudskrapet.
Penicillin i tre veckor till att börja med;-(
Inte roligt men vad göra.
Ha en skön helg;-)

BP sa...

Vilken veckoavslutning som jag trodde hade redan kommit igår:-) Å konstigt nog så är sista bilden min absoluta favo. Vilket foto, det har precis allt. Dessutom är det konstnärligt!

bella sa...

så lustigt… jag tycker att andhonan gjorde sig bäst som svartvit! alla skiftningar syns jättebra. annars kunde man ju tycka att viggen skulle sig göra bäst, men icke. toppenbilder, som vanligt!

bella sa...

och när jag tänker efter så är det nog ingen vigg, utan en knipa. kom på att han har kindfläck.

Anki sa...

Kanonbilder Cat ... du har verkligen blivit jättebra på fågelfotografering! Fina bilder allihop, men den sista är något alldeles extra - som ett konstverk!