14 april 2016

Det mullrade till ovanför






4 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Jag trodde åskan gick ;) när det mullrade ovanför.
Men det var ju ett sött flygplan!
I olika nyanser och vinklingar. Snyggt! ♥

BP sa...

Gillar såväl de svartvita och färgbilderna. De svartvita foton är riktigt dramatiska och påminner om gamla filmer från andra världskriget.

Å den sista bilden gillar jag speciellt - det "upplysta" flygplanet mot det hotande regnmolnet! Suveränt fotat!

ulla laiho sa...

Fantastiskt bra bilder på flygplanet. Jag lyckas sällan komma så där nära - mina blir mer som "undrar varför jag tagit den här bilden - det finns ju inget på den".

Rashästarna på dina tävlingsbilder är väldigt vackra men jag blev störtkär i den lilla lurviga hästen i din blandade kompott.

Anki sa...

Snygga bilder i både färg och svartvitt! Fördelen med propellerplan är att de inte går så fort ... man hinner oftast med att få några bilder - bra jobbat!