27 maj 2016

People are people













8 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Haha, det var bilder med mycket humor i!
Gillade de avslappade samspråksbilderna. Sen kom yoga/tabata övningarna (så har jag hållit på också)
och sist skrattspeglarna.
Kanon!

Monica sa...

Bäst gillar jag selfien i skrattspegeln.
Allt funkar utom fb som jag kanske kommer
att lägga ner har ju Jacobs skickar en
förfrågan till dej om det går bra.
Ha en skön helg

Anki sa...

Ser trevligt ut med fika i solen :)
Kul bilder från yogan - lite Messias över den vitklädde mannen med skägg.
Kul spegelbilder!
Önskar dig en trevlig helg!

BP sa...

Hahahaha! Nu har du förhoppningsvis får blodad tand och fortsätter med att fota människor. Den här veckan har du (återigen) överträffat dig själv Cat!

Yogabilderna från Kungsträdgården är härliga. Nu tycker jag iofs att yoga och mindfulness är flummiga, och dina bilder bekräftar det, speciellt med tanke på den vitklädda gurun. Åsså skrattade jag gott åt bönemattorna:-) Tror nog att du tycker som jag och ville förmedla just det;-) Du har lyckats till 100 procent.

Spegelbilderna är härliga dom med!

Bra jobbat den här veckan:-)

Matilda sa...

Vi måste nästan ha varit i Stockholm samtidigt - även om jag missade det här yogaeventet.
Deltog du själv eller var du där som fotograf? :)

cat sa...

Bara som fotograf. BP:s gissning här om min inställning till yoga är helt korrekt.

Rozie sa...

Riktigt intressanta bilder! Bra jobbat! ;-)
Kram!

Anki sa...

Tack för beskrivningen på katten :) Ska se om jag fixar det - ska i alla fall testa, men det får vänta tills jag har mer tid att klura och testa vid datorn :)