4 november 2016

Drömskt eller knasigt































9 kommentarer:

znogge sa...

Häftigt tycker jag!

Ha en bra fredag :D

Geddfish ♥ sa...

Här har du lekt rejält! Coolt, tycker jag, vilka möjligheter det finns!
Ha en go fredag!

Monica sa...

Läckert tycker jag som tyvärr inte har
något program så jag kan leka fram
sådana bilder.
Fisken så läcker tvåan blir min favorit;-)
Ha en skön helg

BP sa...

Här kan jag inget göra utan att bara gapa STORT! Dessa fotomontage är nog det mest imponerande du gjort - ever! Här räcker bara superlativ om du förstår vad jag menar. Skulle vara intressant att veta hur lång tid det tog per bild... Minst två timmar skulle jag gissa, troligen mer.

Mina favon - alla, men extra plus fisken med kyrkan.

Tycker du borde börja med att hålla kurser i Photoshop. Jag anmälar mig direkt:-)

cat sa...

Jag bockar och bugar BP :-) Vågar ju nästan inte skriva att jag har lagt 25-35 minuter per bild.
Kul att jag har en potentiell elev i dig!

BP sa...

Svar: Du skämtar!!! 25-35 minuter per bild! Du måste vara en naturbegåvning! Jag vet att mina julkort med friläggningar inte ens är i närheten av dina vad gäller kvalitet, men ändå tar dom betydligt längre tid...

Lägg ut "receptet" på bloggen:-)

Ha en fin helg:-)

cat sa...

Receptet heter magnetiskt lasso :-)

BP sa...

Svar: Oooops, magnetiskt lasso. Ska leta efter det. Överkurs för mig som du förstår...

Å du - idag damp tidningen Digital FOTO (Nr. 17/2016) ner i brevlådan. Sid 6-13 är det bästa jag sett och går helt i "dina tecken" - alltså redigeringarna du lagt upp den här veckan. Du borde ha tidningen på ditt jobb. Om inte är den värd sina 82 kronor. Den innehåller även lite andra tips om kalibrering av skärmen och Instagram. Ett av de bästa numren i år tycker jag. För även om vi prenumererar på tidningen är det ofta artiklar som jag inte är ett dugg intresserad av, speciellt då jag bara har en liten kamera. Men idag - WOW!

Anki sa...

Häftiga redigeringar - favoriten blir den andra bilden - med fisk och byggnad. Snyggt!