8 maj 2017

Mina bloggdagar lider mot sitt slut

Då jag känner att min tid inte räcker till allt jag vill göra, så kommer jag sluta att uppdatera min blogg.
Jag har istället valt att fortsätta lägga ut foton, fast där jag redan befinner mig ofta, nämligen på facebook.
De som vill kan följa med mig dit:
https://www.facebook.com/photosbyulrika/

Jag står också att finna på instagram under #ulrsam. Där blir det ett och annat mobilfoto och ibland lite vanliga foton också.

Jag tackar alla ni som har kikat in hos mig och gett era kommentarer. Det har varit trevligt att läsa vad ni har tyckt om mina foton.

Må gott och kanske ses vi igen.

7 kommentarer:

Anki sa...

Såå himla tråkigt att du slutar lägga upp dina fina bilder här på bloggen - kommer att sakna dem!
Nu fick jag ju inbjudan härom dagen till din fotosida på FB - Tack så mycket - den är jättefin! Jag är ju med i FB, men är ju inte där så ofta, men jag fortsätter följa dig och tittar in där lite då och då...
Tack för alla fina bilder och för alla roliga teman du fotat!
Ha det gott!

Monica sa...

HAHA var det bara för att jag började blogga igen :)
Vi syns på fb som vanligt

Geddfish ♥ sa...

Det tar tid att sköta en blogg. För mig har det tagit på ögonen.'
Jag kommer att följa dina vackra foton på FB och Insta.
Lycka till och tack för bloggtiden!
Ha det bäst!

BP sa...

Blir lika ledsen som Anki! Vet inte hur länge vi har följt varandra du och jag - måste vara minst sju år. Så det känns riktigt hårt och tråkigt.
Nu är ju din ambitionsnivå med foton väldigt hög, så jag har förståelse för att din tid inte räcker till att göra allt perfekt.
Har varken FB eller Instagram, så jag kan inte kommentera där. Men jag kan i alla fall kika in hos dig och kolla.

Tack Cat för alla dessa fina bloggår här hos dig. Jag har alltid njutit att kika in här!
Kram och ha det bäst!

znogge sa...

Tråkigt att du slutar med bloggen men man ska ha tiden och lusten för det också. Jag har i alla fall uppskattat dina härliga bilder och det är inte otänkbart att jag söker upp dig på FB.

Ha det så gott!

Matilda sa...

Så sorgligt att du lämnar bloggvärlden, men jag förstår dina anledningar. Hoppas dock att du en dag återuppstår, som du gjort förr ;)
Kul att sidan är öppen så att även icke-facebookare och icke-instagrammare som jag kan kika.

Du kommer att vara saknad!
Önskar dig bara det bästa
Matilda

BP sa...

Tack för din kommentar:-) Snälla, kan du inte börja blogga igen - typ som Monica;-)