20 januari 2011

Ett litet kameraklick på väg till jobbet

5 kommentarer:

BP sa...

Strålande!!! Ja i dubbel bemärkelse då du har fångat solen igen. "Lampan" över nollåtta igår var en engångsföreteelse, idag är vi tillbaka i verkligheten med grått väder. Så tack för den fina "soliga blomman".

PS. Gapskrattade åt din kommentar hos mig. Det finns hopp med andra ord om att vi bli män på riktigt inklusive inköp av rakapprat;-).
Å du har rätt: när man var ung så "vågade" man inte lika mycket som idag. Idag "orkar" man kanske inte istället... Men 95 spänn för skitföda - nej det köper inte jag (heller).

cat sa...

Senast jag åt skitföda tog jag en springnota ;)
Oj vågar jag erkänna det!

Monica sa...

Snyggt men vad är det för något, ser nästan vintergrönt ut.
Ha en skön torsdagkväll;-)

Halloj världen! /Inger sa...

Vackert! Är det rosmarin?

cat sa...

Det är någon sorts buske på väg till jobbet. Jag antar att det är någon sorts barrträd.
Mina florakunskaper är ungefär lika stora som mina kunskaper i forngrekiska ;)