6 januari 2011

Lite konstigt att se på


5 kommentarer:

Monica sa...

Mycket tankar men törs mej inte på en gissning;-)
Mer snö här i morgon:0(
Ha en skön fredag;-)

BP sa...

Tack för att du lägger upp bilder med lilla mig i åtanke;-)
Ettan är en röd dröm - som ser ut som en fisk. Gissning: skaft på en kniv/gaffel. Tvåan är en gardin bakom ett staket och jag utgår ifrån att du har hängt upp den där bara för att får en konstig bild till blogger;-)

cat sa...

Hi hi.
Det första är min datormus och det andra är ett reflexplank eller vad man nu kan kalla det som sitter på staketet till ett dagis.

BP sa...

Ha, ha, ha! Ettan hade jag aldrig kunnat gissa. Superbra!!! Tvåan - hmmmm där var jag nära tycker jag;-)

Pennelina sa...

Tufft!

Tänk... nu vassar vi runt i snö och så säger det "poff" och våren är här... det går så fort!

Kramar från mig <3