1 maj 2012

I full fart



Det gick undan i söndags vill jag lova!

4 kommentarer:

BP sa...

Onekligen! Var det en tävling? Eller bara på skoj? En gång i tiden gjorde jag en hemsida till en ridklubb i närheten, riktigt roligt faktiskt. St var mest träning och tävlingar i ridhallen. Å om det inte hade varit för lukten så hade jag nog varit där oftare. Bara tjejer och kvinnor red, en enda pojke...

4U2 sa...

Fint väder fick ni också. Ja hästar kan vara vackra speciellt när de springer,

Monica sa...

Vad sugen jag blir på att sitta upp igen, men inser min begränsning hu vilken träningsvärk jag skulle få. Tänk när man for omkring barbacka med endast en grimma som styrmedel det skulle jag aldrig våga i dagens läge;-)))
Ha det bra;-))

Snowcatcher sa...

They do look like they are having fun! And what a great theme for the week!