13 maj 2012

Tre varianter




Kommer att köra lite olika varianter i några dagar.

5 kommentarer:

Monica sa...

Gillar bild ett bäst, som bild 3 ser mina ut innan dom lägger av.
Fina bilder alla tre;-))))
Ha en skön söndag;-)

Marit Johansson sa...

Så fina hjärtan, jag gillar redigeringen på sista bilden, snyggt!

Bildgatan sa...

Kul. Bild ett är den oredigerade om jag inte har något fel på synen. Måste skriva att jag tycker om alla bilder men även om jag älskar klara färger så är det ettan och trean som jag tycker om allra bäst. TYcker om trean men hade nog velat ha samma färgnyans i gräset hela vägen - den högra färgen.

BP sa...

Dessa tre hade du kunnat lyfta in i trissen rakt av. Ett NYtt grepp här från dig, kul!
Jag är ju inte så speciellt förtjust i "manipulationer" som du vet, så jag gillar ettan bäst. Ooooops, tänk om det inte är originalbilden;-)

Filifjonkan 1 sa...

Sixten Sparres och Elvira Madigans löjtnanshjärta som är lika vackert i alla sina skrudar