18 maj 2009

Bildligt talat - v 21

Fler bidrag hittar ni här

15 kommentarer:

Artlover sa...

Härligt!
Tack för din kommentar:-)

Anonym sa...

vilken härlig miljö!

mockapocka sa...

Mmmm...snart är jag där.

christina sa...

Uhhm, salta bad, härligt. Längtar!
Ha det gott!

Ulrica sa...

Västkust, segling, salt hav och soldränkta klippor.... härligt:)

Marianne sa...

Vackert! Är det på västkusten?

Statyn på min bild finns vid Ulriksdals Slott i Stockholm. Det är en fiskare. På andra sidan ån står en annan fiskare och båda håller i ett nät.
När jag såg den på avstånd trodde jag att någon skojat och satt på honom ett par boxershorts men så var det inte. Byxorna är i samma material som resten av statyn.

cat sa...

Ja visst är det västkusten. Det var en underbar dag i lördags så jag åkte till havet och fotograferade som tusan:) Vid havet hämtar jag energi när tillfälle ges.

annalarssonphotography sa...

Så härlig bild som får mig att längta västkust med soldränkta klippor och doften av salt hav!

Ha en fin måndag!
Anna

foto CHIP sa...

Sommar - kobbar - skär .... står för dörren :)

cat sa...

Foto Chip det inte bara står för dörren, det är redan här:)

Henry sa...

Härligt med klippor!

Mia sa...

mmm svensk sommar. Härligt.. matjesill, färskpotatis och jordgubbar... semester.... Snart dags för alltsammans.

annette sa...

Stark längtan inträder hos mej när jag ser Din bild, stark längtan till skärgård med klippor, sol och salta bad!

Ha det bra!

annette

Karin Berg sa...

härlig sommarmiljö!

Monica sa...

Å vad jag längtar till havet när jag ser denna bild!