25 maj 2009

Bildiligt talat: Söta små hjärtan


Se fler bidrag här

10 kommentarer:

Anonym sa...

De allra ljuvaste små hjärtana faktiskt :)

cat sa...

Kanske att jag tyvärr bryter lite mot reglerna nu men det är ju så svårt att välja ett hjärta eller flera.

anemonen sa...

En ljuvlig bild. Jag är stormförtjust i löjtnantshjärtan.

annalarssonphotography sa...

Ljuvliga löjtnanshjärtan! :)

Ha det gott!

Pialotta sa...

Så vackra de är de där hjärtana i Löjtnantshjärtat:-)
Min mormors favoritblomma, då hon fanns i min närhet:-)

Anonym sa...

Löjtnantshjärtan är så fina och
skira.

strömma

Mimo sa...

Dom är ju helt ljuvliga när dom dyker upp i rabatten! Söta små hjärtan, helt klart!

Amanda sa...

Jätte vackra. Jag såg en helvit i dag. Första gången jag ser den vackra blomman i vitt. Jag kunde inte fotografera den, då hade jag fått göra intrång på en tomt.
/Amanda

Maria Berg sa...

Dom är så fina dom där löjtnashjätanan.
/MB

Nukke sa...

This is called Broken Heard in Finnish.Och det är sällan man ser den här blomman. Du har mycket intresant blog här. Bra bilder !!!!

Brustna Hjärtan; jag hittade namnet från google