27 maj 2009

Vill ha tillbaka vädret som var den här dagen


7 kommentarer:

mockapocka sa...

Nice!

Anonym sa...

Jag håller med dig, första morgonen i stugan och regnet strilar. Vi har det mysigt inomhus också med elden sprakande, fast jag ser fram mot soliga dagar.

/Margareta - Bildgatan

Maria Berg sa...

cement brukar inte var bekvämt men det där ser skönt ut.
Skulle vara en ära om du vill var med i utlottingen av en av mina natur bilder,

http://mariaberg-foto.blogspot.com/2009/04/tavling-nr-2-vinn-en-forstoring.html
/Hoppas du vill,
Maria Berg, MB

Matilda sa...

JAG! Räcker ivrigt upp en hand! :)

cat sa...

Hej Maria, det var faktisk plast i de där stolarna:)

nillas liv på pinnen sa...

Mysigt!
Är du en av de på bilden?

cat sa...

Nej Nilla det är två främlingar som jag passade på att rikta kameran mot.