31 maj 2009

Bildligt talat - v 23



Fler bidrag hos Bildligt talat

16 kommentarer:

magnus sa...

fina vita blommor som jag inte har en aning namnet på

Della sa...

Undrar om dom där två insekterna bryr sig om varandra.

cat sa...

Jag tror att småkrypen nog var rätt ointresserade av varandra:)

m,ia sa...

Kul att se dig aktiv i fotokedjan... tror inte jag sett dig tidigare i det här sammanhanget!

Läckert blomhav! Kan det vara porslinsblomma i närbild?

Nettan sa...

Vackra blommor!
En skön sommarbild.

Ha det gott // Nettan

mockapocka sa...

Underbara blommor!
En lite fråga bara; kryper du alltid runt i buskarna, helt beredd på vad som än må dyka upp! Hur lyckas du annars fånga alla små kryp i närbild sådär?

annette sa...

Snyggt foto av vackra vita blommor, dessutom lyckades Du få med lite insekter oxå!

annette

foto CHIP sa...

- Oj var ska jag börja?
- Måste du ta samma blomma som jag valt!

annalarssonphotography sa...

Härlig sommar bild :)

Ha en fin start på veckan!
Anna

Marie sa...

Vilket ögongodis :-)

Ulrica sa...

Ett litet kryp på en vacker blomma.

Bitten sa...

En liten och en stor.

Pialotta sa...

Det som jag tycker är så himla svårt är att hitta en blomma med insekt i eller ja humlor, fjärilar, getingar eller så.. Idag lyckades jag i alla fall och jag ser du oxså gjorde det.. Så kan det råka vara en liten en i blomman som man inte såg vid fototillfället, utam kryper fram vid framkallningen.. så har hänt ett antal gånger för mig:-)

cat sa...

M,ia, det är någons sorts lövträd som blommar på det där viset:)

Matilda sa...

Ännu fler kryp :D
Världen måste vara enormt stor för dem...

Mimo sa...

En cat bland hermelinerna, eller snarare 3, om man räknar med dig ;)