19 oktober 2011

Ett hus, två bildvarianter



7 kommentarer:

Monica sa...

Ja det var svårt att välja men blir nog den gammaldags varianten.
Ha en bra dag;-)))))

BP sa...

Jag tar också tvåan, precis som Monica. Men eftersom du är en baddare på "bildlek" så kan du ta dig an min sunkiga "toalett" från igår. Skulle vara skoj att se vilket konstverk du skulle skapa:-)

BP sa...

:-) Vad jag hade tänkt är att du skulle "knycka" bilden från min blogg, skura och rengöra den, lägga upp den på din blogg - typ före och efter versionen;-)
Mejladressen är simpel:
konstellerkonstigt@gmail.com

PS. Då jag sällan går in där så kommentera när du är klar med städuppdraget;-) Herregud så roligt man kan ha på jobbet:-)))DS

cat sa...

Men nu kan du lägga upp efterbilden på din blogg direkt :)

Pennelina sa...

Kul :-D

Bilderna är verkligen fina på olika sätt!

Kramar <3<3<3

4U2 sa...

Ett stort hus är det iaf! Jag gillar modell NU ;)

Snowcatcher sa...

Then and now??? That's a wonderful comparison!