29 oktober 2011

Mossa med liten svamp


3 kommentarer:

Monica sa...

Snygg bild, visst är det sött i lilleputtlandet härlig grön
färg;-)
Ha en skön lördag;-)))

BP sa...

Vilken söt liten svamp, ser ut som en blomma faktiskt. Vacker bild!
Har också problem med kommentarer som bara försvinner. Har lärt mig den hårda vägen (enda sättet för mig) och jag kopierar allt jag skrivit innan publicering. Sedan klistrar jag bara in allt igen. Lätt gjort på PC, men vet inte hur man gör på mobilen...
65% låter lagom, men menar du inkl eller exkl raster;-) Nu har vi inga raster utan tar avdelningsmöten på ett fik - tråkiga som vi är;-)
Hoppas du har en lika fin och soliga dag som vi i nollåtta.

Filifjonkan 1 sa...

Funderar på om den heter björnmossa? Osäker men det finns så många fina i det lilla och man ser dem så sällan ger sig inte tid att studera dem så noga så man går miste om mycket vackert