28 oktober 2011

Fortsätter på temat höstblommor

Originalbild + en skuggram
Pimpad bild ;)

4 kommentarer:

Monica sa...

Vad fint, har lilla tingeling varit i farten på bild två:-)

Nej problemet är att man förstorat upp små bilder till dasslock vilket gör att skärpan är borta. Jag tar ner mina till runt 50-100 Kb men man ska nog ha dom på 2-4 Mb för att det ska bli bra. Har raderat alla bilder från 2010 och 2011 fram till september.
Har man Blogtown i färskt minne som bara fimpade 4 år av mitt liv när dom bara la ner blir man lite misstänksam. Tur att bilderna låg hos Telia och inte i deras egen databas, eftersom BT inte hade någon. Man vill ju inte ha vovvarna fladdra runt i syberspace.
Ha en bra dag;-)))))

Pennelina sa...

Fint!

Kramar från mig <3<3<3

nillas liv på pinnen sa...

Vilken fin pimpad bild! Prästkrage är min favoritblomma.

Matilda sa...

Härligt med blommor som överlever långt in på hösten :)
Fint tagen bild