14 oktober 2011

Stjärnflockan -en av mina favoritblommor



5 kommentarer:

Monica sa...

Ja visst är dom fina och lockar till sej fjärilar vilket är det bästa med dom.

Hihi jag har lagt om så jag måste godkänna kommentarerna, pga en dåre i USA som ligger i krig med en bloggväns vän och skriver en massa skit i min blogg om en människa jag inte känner;-((((
Ja du svensken är bra på att gömma huvudet i sanden
Ha en skön fredag;-)))))

BP sa...

Förstår att den blomman är en av dina favon. Å du kan t o m namnet den här gången, duktig tjej!!!
Har aldrig sett blomman men nu vet jag iaf vad den heter och hur den ser ut:-)
Ha en solig fredag nu!

Pennelina sa...

Så otroligt vacker :-D

Kramar <3<3<3

Snowcatcher sa...

Gorgeous! How lovely to have blooms in mid-October! I love how the first shot shows how chilly the nights have been.

4U2 sa...

Riktigt vackert!