5 april 2011

Äggskalspojken/eggshell boy


4 kommentarer:

Monica sa...

Stackarn lite för anemisk för min smak men fin konst, gillar sådant som man ser vad det föreställer;-)
Ha en bra dag;-)

BP sa...

Här har vi då Konst eller konstigt igen;-) Monica tyckte han var anemisk, jag tycker att han liknar en albino.
Kan inte bestämma mig om jag gillar honom eller inte...

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat.
Hm...ja det dr tål att fundera över..Albino tänker man och det är ju en defekt medicinskt sett säger vetenskapen har jag för mig. Men näe sån "konst" skulle inte jag vilja ha inne i mitt hus man känner sig som lite nedslagen av den bilden. Konst skall vara upplyftande eller ge glädje eller göra så man känner sig tillfreds med det man ser på enl mig. Men som sagt de tär betraktarens öga som gäller.

cat sa...

Tycker också att jag blir nedstämd av den.