15 april 2011

See you when I get back from

7 kommentarer:

Pennelina sa...

Nej, så tufft!

Ha det så gott :-D

Kramar från mig <3<3<3<3

Monica sa...

Haha hoppas du slipper snön som var med i videon, härligt att få åka bort ett tag.
Ha en skön resa:-)

Filifjonkan 1 sa...

Skall du ut och resa eller reser du i dina tankar här?
Hur som helst vilket du nu gör så skall du ha det så bra tills vi ses igen..
Det såg onekligen lockande ut. Den där musiken minns man var väl kanske nån svensk artist va som sjöng in den med?? Minns inte vem men jag hör refrängen liksom...

cat sa...

Hej jag åker till Istanbul i morgon. Det blir 1½ dag ledigt och resten är tjänsteresa.

Filifjonkan 1 sa...

Hej Cat. Men så kul det var Istanbul du skulle till. Men ha det så kul som det går. Men var försiktig som alltid när man reser..vi ses när du kommit hem då!

BP sa...

Wow!!!! Underbart!!! Istanbul är en av mina absoluta favo-städer. Ha det så skönt, njut och samla på dig massvis med bilder som jag/vi kan njuta av när du kommer hem. Kram!!!

Matilda sa...

Ser fram emot dina bilder! De kommer nämligen att vara avgörande om Istanbul kommer upp på min önskereselista ;)
Trevlig resa!!