9 april 2011

Fortsätter på temat konst eller konstigt

5 kommentarer:

Pennelina sa...

Nej, så coolt! Du finner på så mycket kul att fotografera :-D

Du är en stor källa till inspiration för mig!

Kramar <3<3<3

Monica sa...

Ja du för mej är det nog bara konstigt, får gå in och titta senare och se vad BP får det till Hihi
Ha en skön lördag;-)

BP sa...

Ha, ha, ha åt Monicas kommentar. Alltså jag går ju igång på rost, äkta alltså inte den som skapas med saltvatten. Den här "grejen" är nog mera konstig än konst för mig - bortsett från "stället" den står på. Jag skulle ju använda den som "multikruka" och plantera massvis med olika kryddor i så att den får lite liv. Men jag gillar den skarpt:-)

Pialotta sa...

Triss i "stelbenhet" .. det finns verkligen så mycket man kan fotografera i hemmet och du har hittat dina dyrgripar.. fint de:)

B i r g i t t a sa...

Vilken bild med intressant motiv!